Graduació 2n de Batxillerat

Ahir al vespre vam viure l’acte de graduació i entrega d’orles dels alumnes de 2n de batxillerat. Una vetllada carregada d’emocions que marca el final d’una etapa molt especial i l’inici de nous camins i oportunitats. Famílies, professorat i alumnes vam compartir una nit plena de records, somriures i moments inoblidables. Us desitgem tota la sort del món en aquesta nova aventura!

Moltes gràcies famílies i enhorabona a tots i totes!

Fent click aquí podeu veure el vídeo resum de l’acte al nostre Instagram.