El dimecres 15 d’abril, l’escola va esdevenir, per primera vegada, punt de donació del Banc de Sang i Teixits.
La jornada, acompanyada del tradicional Torneig Solidari de Futbol, va acollir veïns i veïnes de Matadepera, així com de Terrassa, Sabadell i Castellar. També part del professorat i l’alumnat major de 18 anys es van sumar a la causa com a donants. Des de les 16h, els donants van ser rebuts i acompanyats pels alumnes de 3r d’ESO i el professorat de Biologia, impulsors del projecte.
L’equip sanitari, juntament amb el cos de Bombers de Matadepera, va fer de la diada un moment ple de solidaritat on no va faltar la diversió per als més menuts. La jornada va ser un èxit rotund: la sang recollida permetrà ajudar 132 pacients que la puguin necessitar.
Des de l’escola, volem donar-vos les gràcies per la vostra participació. És d’aquesta manera com, junts, sumem i construïm.

